Klappar och klor

Jag har nu beställt en massa julklappar! Bara fem personer kvar nu! :D

Annars så duschade jag och pappa precis katten (special-schampoo mot kvalster, så hon måste duschas), och hon hatar ju det och försöker fly på en gång om hon får tag i mig. Jag bär henne nämligen till badkaret och håller henne där och så, och får hon tag i en arm så klänger hon på den för att komma loss. Och när jag säger klänger så menar jag kör ner klorna big time för att komma loss. De gånger jag är osmidig och låter henne få tag på mig (typ idag) så har jag en massa sår efter att hon klättrat över min rygg (jag släpper henne direkt när hon får tag på mig, annars skulle jag få riktiga sår). Visst, det blir bara små "hål" efter hennes klor, men fy *** vad ont det gör när hon klänger sig över en, och man blir ju helt röd runt såren och börjar blöda lite ibland. Det gjorde jag idag på ryggen. Idag var dessutom värsta någonsin med sår på halsen, axeln och övre delen av ryggen. Då skrek jag både "Satan!" och "kattjävel!!" trots att jag älskar Sasha annars. :/

Nu ska jag försöka gå och lägga mig. God natt. ^^

Kommentarer
Postat av: John Doe

Menälskling!DummaSashasomskadarminälsklingfyskäms!:O

2010-12-07 @ 00:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0