Lite bilder typ

Julklappspaketet jag hämtade ut på posten igår. Inte så tungt, men väldigt otympligt! Alla bilder jag har på den är dessutom suddiga då jag darrade så mycket i armarna efter att ha burit hem den alldeles själv tillsammans med skolväska, mobilväska och dator hängandes på ena armen. Snacka om jobbigt! (och min iPod muppar sig och byter låtar och pausar hej vilt...)





Mer pokémon åt folket! <3 Igglybuff är dessutom vår lilla maskot typ här på KTH, haha. Bara för att jag ritat den på tavlor i klassrum. Men den är ju helt stört söt ju! <3 Pokémon #174, typ: Baby-ballon pokémon. ;P (Stört rolig att klämma på tycker Mlölis oxå, haha)





Julgranen utanför den fina (fysik)byggnaden Alba Nova (fast SU är typ oxå där inne, buhu). Finns en ÄNNU större utanför "riktiga" KTH, men den har jag bara fotat med den andra mobilen, och jag har inte den sladden med mig till skolan så jag kan "upload:a". :P




Vår fina arbetsplats, eller nått. ;P




Min vackra GI-lunch full med kyckling, sallad, avocado (haha ;P), fetaost och zuchini och allt vad det heter. :D

Kommentarer
Postat av: Emi

Hejsan!



Nu kommer en jätte skämmig fråga, men har du kvar kartongen och skulle man i så fall kunna få den? XD



Gomen på förhand

2011-01-24 @ 20:15:32
URL: http://emziepemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0