MaCaKe-roll

Nu är rollspels-bloggen up and running! Vi har trixat lite med utseendet (jag har typ utnämnt mig själv till webbdesign :P) och har ett inlägg. Nu ska vi börja med rollspels-inläggen! Woho! Vilken grymt bra idé jag fick idag. ;D
Adressen: www.macakeroll.blogg.se

Annars ska jag nu under kvällen beställa julklappar, så många som möjligt! Men man måste ju faktiskt hitta något som passar, inte bara köpa för att köpa lixom. Då blir det ju helt fel. Och jag kan inte ens avslöja något av vad jag ska köpa och till vem här på bloggen eftersom jag vet att typ alla jag ska fixa julklapp till läser den. Haha, synd för er. ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad tycker du är godast, lussebullar eller pepparkakor? =)

2010-12-06 @ 19:55:40
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0