Morgon

Ja, har ju typ inget fint och vettigt att skriva, men vill blogga, så ja. :P Är typ så trött nu till slut efter så många dagar med för lite sömn att jag känner hur hjärnan är fett seg och jag inte kan koncentrera mig på gamla matte-tentor. xD Men det måste ju gå, annars failar jag väl fler tentor. Bläh.
---Fast julkalendern är mysig och rolig som vanligt. <3 Och det går fett bra på Europe 1400 för både mig och Mlölis. Beroendeframkallande spel helt klart. ;P

Ska blogga igen lite senare med bilder tänkte jag, så ni får se det gigantiska paketet jag hämtade ut på posten och gick hela vägen hem bärandes på utan stopp. Darrade så jag knappt orkade hålla i mobilen sen, haha! Men fiolkonserten gick bra iaf. Hade hunnit vila armarna lite tills dess, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0