Dagen efter man har drömt att man råkat döda sin lillebror

Jepp, inatt drömde jag att jag råkade ha ihjäl yngsta brodern, eller så var det en ny bror, jag kan inte riktigt komma ihåg. Det var iaf inte direkt roligt. =(

Ja, fysikprov om 2h och 15min. Jag ser delvis fram emot provet, eftersom jag allmänt tycker att prov är kul (=D), och delvis ser jag mest fram emot efteråt, när provet är avklarat och man inte kan påverka det längre.
   Efteråt kanske jag kan åka med pappa hem eftersom han ska till veterinären med Sasha igen (det ligger precis vid skolan).

När jag kommer hem sen blir det väl skicka mail, svara på folk på facebook, skriva in sms på datorn och för hand i bok och plugga engelska och svenska. Förhoppningsvis hinner jag läsa och spela spel också. ^^

Tack S för blogg-kommentarerna btw. =)


På söndag ska jag och pappa se Avatar i 3D! =D

Kommentarer
Postat av: Sarah

Noo, vilken hemsk dröm, skyll på fysikprovet! Jag hade också mardrömmar, inte särskilt kul:(

Avatar i 3D? Gud vad kul! Du får berätta sen^^



(och att kommentera är bara kul, speciellt när det handlar om chokladbollar/"såna dära":D)

kram!

2010-02-19 @ 09:56:35
URL: http://musicofwords.blogg.se/
Postat av: Sarah

Svar: Haha, ja, man kan ju få mardrömmar för mindre:P

2010-02-19 @ 15:54:36
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0