Ett fysikprov och veterinärbesök senare

Japp, överlevde fysikprovet. =) Fattade iofs inte typ 40% av talen, men jaja. Inte mitt problem längre. =P

Jag blev klar tidigare än provtiden och bestämde mig för att gå hem. Precis när jag kom hem skulle pappa och yngsta brorsan med Sasha till veterinären (skulle ju typ följa med dit) och Rikard sa åt mig att jag skulle med, så jag sprang in med mina grejjer och åkte med dem till veterinären (som ligger nästan granne med skolan). Snacka om att det kändes halvt meningslöst att ha gått hela vägen hem. =P xD

Nu ska jag typ plugga och fixa grejer vid datorn och sådär. =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ärligt Ch, vem fattar allt på ett fysikprov? Är ju helt omöjligt, om du inte fattade 40% så innebär ju det att du var med på 60% av provet. Starkt jobbat tkr jag!

2010-02-19 @ 22:03:19
URL: http://musicofwords.blogg.se/
Postat av: Mlölis

Inte ens jag fattade allt och ni har ju ändå utnämnt mig till någon sorts expert på allt som kan innehålla spår av matte. Det kunde ha gått mycket sämre så var glad för det du gjort! :)

2010-02-20 @ 08:26:38
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0