Hurra för kreativa titlar på blogginlägg

Ja, jag orkar inte. Håll till godo.

Avatar är fortfarande en så himla bra film! <3 Och stark mat är alltid mysigt (åt det innan filmen med pappa). ;)

Nu är det webbdesign (surprise) efter en håltimme vilken jag spenderade med att rensa in- och utkorgarna i mobilen. =) Tog bara typ en timme. xD Och så har jag läst. Boken är sååå bra fortfarande! <3

Idag var det annars sisådär -23 grader celsius imorse (250,15 Kelvin, right Mlölis?), men det blåste åtminstonde inte, så det var inga problem med att gå till skolan. =) Dock har jag långkalsonger + tjockare strumpor på mig, så det är väldigt varmt inomhus. xD

Kommentarer
Postat av: Mlölis

250,15 it is!



(Jag har samma problem med titlarna. Hittar på något desperat för det mesta. :P)

2010-02-22 @ 16:19:03
URL: http://danslycka.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vfr ska alla vara så obehagligt positiva... Jag lovar, att skriva om temperaturen på positiv skala gör det inte varmare...

2010-02-22 @ 17:15:12
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0