KTH + fysik

Idag hade vår klass lyckats få till en ledig dag för fysikplugg inför nationella provet i Fysik B imorgon. Synd bara att jag i vilket fall som helst skulle till KTH i Kista och gå med och vara student för en dag, så jag hann ju typ iaf inet plugga fysik. xD Fast har gjort nu på kvällen. Tror jag förstår det mesta. =) Att öva på gamla prov är faktiskt väldigt effektivt. Jag har t.ex. äntligen lärt mig att ljud har en konstant hastighet i luft vilken man kan kolla upp i en tabell. =P Min nästa smarta plan för att klara provet är att sova, så nu ska jag göra mig iordning för sängen och lägga mig. ^^
   Fast jag ska läsa lite innan jag släcker lampan. =3 Läser just nu "Shadowmarch" av Tad Williams. SÅ HIMLA BRA SKRIVEN! Fantasy och första delen i en trilogi. Riktig bra bok. ^^ <3

Ja, ska försöka uppliva bloggen lite nu igen. Och kanske skriva några allmänna och vettiga saker här också. xD Förutom mitt liv. =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Fysiken kommer gå jättebra! Du är ju professor sa vi juXD fler tomater åt folket!

2010-02-18 @ 21:34:17
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0