Utanför Idre

Ja, nu är jag i svenska fjällen utanför Idre då då. =) Lillbrorsan hade med sig den ena minidatorn och pappa fixade 3G-nät, så jag kommer att kunna kolla mail och blogga lite iaf. Om brorsan nu släpper ifrån sig datorn, haha, Dessutom måste jag läsa min engelska non-fiction bok som handlar om hur väder och landskap har påverkat berömda slag i historien (kontenta: hur väder och landskap på verkar krig). Eftersom det är en non-fiction så är språket lite annorlunda med en massa ord (jag kan fortfarande de flesta, haha =P), så den är trögare än vanliga fiction böcker att komma igenom, men det skall nog gå. Den ska vara klar till vecka 11, och då skall man ha skrivit en argumenterande tal om boken också, så lite tid har jag på mig. Boken är dock bara 271 sidor, och på förra årets sportlovsvecka läste jag över 900 sidor (svenska dock), så jag ska nog lyckas. ;P

Idag tar vi det lugnt och ska bara åka först 2,5km för minsta broderns skull, sen får brorsorna gå hem och jag, mamma och pappa ska åka typ 5km till. =) Sen ska vi väl hem och duscha och läsa lite och så, och sen ska hela familjen och bowla i en timme. ^^ Lunch äter vi ute med grillad korv och O'Boy typ. =)
---
Melodifestivalen igår var ju btw bara för mycket, speciellt Snape möter Twilight lixom. Haha. xD
---
Aja, det var allt för nu. =) Vi får väl se när nästa inlägg kommer. ^^
---
---
---
Dracus Marius svarar inte när man knackar på dörren, så det blir inget citat idag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0