When things suddenly end

"King's Bounty" tog slut igår! D= Daqtspel ska inte kunna ta slut, eller? ;___; Undrar iofs om det finns en fortsättning på spelet. Hmmm...
   Jag antar att jag får knarka slut på "Rise of Legends" nu istället. xD Har ju kommit lite mer än halva spelet, fast där kan jag gå med på att spelet typ tar slut till slut. Mycket tydligare. =P

Igår fick jag svar från E från Moskva som jag träffade i Cambridge! =D Så himla underbart! ^^

Annars idag så har jag och G skottat terassen och 18:10 börjar Avatar 3D som jag och pappa ska se inne i stan. =3


Ah juste, skriva debattartikel....

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men om de inte tar slut kommer ju spelföretagens intäkter minska o_O det går ju absoluuuut inte för sigXD

2010-02-22 @ 08:47:41
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0