En kort påminnelse om att jag lever

Haha, nej, inet har det blivit mycket bloggande under julen inte. För mycket läxor och roliga saker att göra. =) Men nu hoppas man ju att man skall komma igång igen och bli bättre på att uppdatera. ^^

Veckan i Göteborg var helt underbar. =D Dock fortstår jag fortfarande inte hur man kan ha så många omaka strumpor. xD Men jag fick rota i hans garderober, så jag är glad. ;) Och nu när vi har tagit itu med min rädsla över att jag inte vet vad kärlek är och att jag därför kanske inte känner den känslan så känns allt angående Joakim bättre. Han har också hjälpt mig se att jag faktiskt är kär. Känner mig fortfarande lite känslomässigt förvirrad efter den här upptäckten (ja, det tog mig åtta månader att komma underfund med det) och har nog inte riktigt förstått det ännu, men jag är på god väg iaf. =)
   Fick ett Comviq kontantkort i Göteborg också, så nu kan jag och Joakim (och Emi =P) sms och prata i telefon hur mycket som helst när jag har det simkortet i telefonen! Helt underbart! <3 Jag fick också en morgonrock av Joakims mamma och ett gosedjur och ett dataspel och alla avsnitt av Ouran High School Host Club (älskar den animen!) av Joakim. Han är så underbar! Tack igen! <3

Första skoldagen var bra, fast jag vet inte om morgonen var mest positiv eller negativ. =/ Men sånt är livet, tyvärr. Dessutom var Bärbel sjuk idag. Skönt att slippa henne iofs, men det var majoritetens första lektion, och vi är alla ganska säkra på att kärringen gjorde det med flit så att vi inte skulle kunna klaga på uppgiften igen... .__. Jag tänker i varje fall inte anstränga mig särskilt med den. Hon får vara glad att jag överhuvudtaget gör den...
   Får G i MaE också. Hade väl räknat ut det innan, men det är surt och gör lite ont varje gång jag ser det betyget. Jag vet att det låter bortskämt, men det är meningen att jag bara ska få VG och MVG i allt... Blä... Och inte kan jag tröstäta heller. >___>

Har skaffat mig två sms-rollspel till idag också, haha. Sms-beroende: absolut! Måste göra mig av med mina 5000 fria sms i månaden! =P Och när jag nu sms:ar på två simkort så ligger jag i extra mycket, haha. Underbart tycker jag, även om tre rollspel samtidigt säkert kan bli lite stressigt ibland. ;P Ska även försöka bli duktigare på att kontinuerligt rensa in- och utkorg i mobilen. ^^

Kort blev ju kanske inte detta inlägg, men så går det när jag skriver. =P Juste, får inte glömma bort "Krig och kärlek" nu. ò.ó Vi får se om jag lyckas få ut den där här veckan. Fortfarande en del att göra till nästa vecka though, så vi får se. Men jag har inte glömt!

Nu ska jag hitta på något att göra fram tills 17:30 då det är friskis och svettis med mamma. =) (jag vet inte om jag orkar skriva på essän just nu... Får bli Ouran High School Host Club eller dataspel tror jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0