Sommarlov

Ja, nu är det alltså sommarlov igen. Det är skönt och så, förutom allt tjat om att gå ut (simmar dock 500m varje morgon!) och körskola. Jag och manuell bil är inet vänner, och jag och min körskolelärare är väl inet perfekt kompatibla, men jag går dit och försöker i alla fall.

Jag kommer heller inte längre i min gröna klänning, så måste hitta nåt nytt att ha på Joakims systers bröllop 3 juli. Bläh, jag orkar inte. Jag vill inte fylla min garderob med kläder jag aktivt undviker resten av året/mitt liv, men det är ju uppenbarligen necessary.

Annars spelar jag mycket dator, pluggar lite, läser lite Robin Hobb och är allmänt trött och mår konstigt, så där som att verkligheten är fel på något sätt. Jag vet inte vad som är problemet ännu.

Nu ska jag trycka ut tack-kort och teckna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0