Engelska igen

Sitter och skriver på mitt argumenterande tal till engelskan igen. Fast av någon anledning är det en massa övriga människor här inne som typ nån av killarna har släppt in fast läraren bett oss att inte göra det. Men, men...

Shit, jag åker till Gbg imorrn! Till Joakim! I 4 dagar! =D Måste packa klart ikväll och gå och lägga mig och få med mig allt! Tåget går 09:02 imorrn, så jag måste gå upp vid 07:00. Men det ska nog gå, haha.

Annars så har vi fått provresultat på katten om varför hon tappar päls. det har vissat sig att det är för att hon slickar sig så mycket på de ställena så pälsen försvinner och inte kan växa ut igen. detta gör för att det kliar eftersom hon är allergisk mot kvalster. Kvalster?! Det verkar ju otroligt onödigt med tanke på att kvalster finns överallt... Så nu får hon typ inte ligga i sängar och soffor och sånt längre. För det lät ju gå.
   Vi ska dessutom duscha henne med shampoo och balsam. Och hon avskyr vatten. ja, ni hör ju hur bra det här kommer gå. Men just försöker vi först att bara bvänja henne vid vatten överhuvudtaget.

Har fixat naglarna med grönt lack och blommor också. Tack faster och farmor!

Nu måste jag gå. Har nästan ingen lunch idag nu innan sam-provet (bläh!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0