Göteborg dag 2, del 1

Har vaknat några gånger under natten, men så är det alltid när jag delar säng med någon eftersom jag inte är van ännu. Men vi har sovit mellan tolv och tio ungefär, så det har gått bra och vi har fått sömn.
---
Till frukost åt vi mackor (och Joakim även yoghurt) och kollade lite på TV. Jag har även duschat och tvättat håret på morgonen (Juste! Jag har DUSCHAT! Muahaha!). Nu ska vi till Clas Ohlson och Willy's och handla. Jag har aldrig varit inne på en Willy's, så det är lite spännande. =3
---
Berättar om resten av dagen ikväll.

Kommentarer
Postat av: Mlöl

Har du aldrig vaarit inne på Willy's!? O.O Vilken planet kommer du ifrån egentligen??? xP

2010-03-20 @ 16:53:28
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0