Göteborg dag 2, del 2

Jahapp. Då är mitt tåg hem till Stockholm på söndag inställt. Men jag fixar det imorrn.
---
Willy's var jätteroligt! =D Det var stort och förvirrande och grönt och oranget och rött. Men det var kul. Och det blev värsta billigt när vi handlade. Fascinerande faktiskt. o.o (Joakim tycker jag är gullig <3 Me likes <3)
---Vi hann köpa bröd också på vägen hem (måste ju in med alla kylvaror i kylskåpet) och drog sen in till stan. Först gick vi till Clas Ohlson där Joakim fick tag på en förlängningssladd och nått vit mojjs (Joakim: Till stolarna så de inte repar golvet. Under benen alltså. Jag: Men jag sa ju det...<3 (Joakim: CHARLOTTE ÄR SÅ JÄKLA GULLIG!!!!!!! <3)).
---
När vi hade handlat på Clas Ohlson hade vi plötsligt alldeles för mycket tid över (vi köpte biogodis innan Clas Ohlson också), så vi gick och kollade i Göteborgs SF-bokhandel. Där såg jag att Septimus Heap är 6 böcker och inte bara 4! Och Robin Hobb har kommit ut med två nya böcker! Och första volymen av Kuroshitsuji finns ute på engelska! <3 Tyvärr har jag inga pengar att handla i affären just nu för dock... Sen gick vi iaf och åt lite sen lunch på McDonald's, jag grät lite över att SJ/gud hatar mig och sen gick vi till biografen och väntade i en timme på att få komma in till filmen. Det var inte alltför hemskt faktiskt. Dessutom är Tim Burtons Alice i Underlandet jättebra!
---
När vi kom hem igen gjorde vi hamburgare till middag av vilka vi inte orkade alla, så vi käkar dem sista till lunch imorgon (Joakim är visst så mätt att det känns som han skall sprängas, stackarn). Nu kollar vi på "National Treasure: The book of Secrets" på kanal 5. Sen ska vi gå och lägga oss.
---
Imorrn ska jag boka om tågbiljetten och sen baka hela dagen (med Joakim förstås <3). =3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0