Lite blandat

I lördags så gjorde jag pannkakor och våfflor till frukost på sängen eftersom Joakim hade namnsdag. Sedan åkte vi och fixade en ny tågbiljett till mig (ombokade, fick X2000) och handlade lite (typ margarin, mjölk och en Ben and Jerry's) och bakade sedan resten av dagen. Det var jätteroligt! Och det blev bra också.
   Joakim lagade en jättegod middag också med kyckling, potatisbullar och brunsås medan vi tittade på "Gustaf 2" och "Liar Liar". Sen tittade vi på "Sweeny Todd" (älskar fortfarande den filmen!) medan vi åt glass. Till sist tittade vi även på några avsnitt av "Black Adder", fast där somnade jag faktiskt till lite halvt under korta stunder. Där var jag trött. xD

I söndags så segade vi lite allmänt och jag packade och la över filmer från Joakims externa till min externa hårddisk. Joakim spelade också lite TV-spel, Fable, och låg ganska mycket i sängen då han blev lite sjuk stackarn. Men jag fick ta hand om honom! (Ja, jag har längtat efter att få ta hand om en sjuk Joakim, haha) Och han sa att jag gjorde ett bra jobb, så jag var glad ändå.
   Vi kom iväg liiite sent till Centralstationen och fick skynda/småspringa lite, men jag hann precis med tåget (dörrarna stängdes precis när Joakim hoppade av tåget igen), så jag kom hem tryggt. Jag lyssnade på musik och åt godis och valnötter typ hela vägen hem till Stockholm.

Nu är det måndag och dagen har varit som vanligt, förutom att det fanns en liten postorderlapp till mig när jag kom hem: Mina partiklar har kommit från USA! Dock kan jag inte hämta dem fören imorgon, men jag ska lämna yngsta brorsan till skolan, så jag kan gå förbi tidigt och hämta dem. Mwihihi. <3



"And when the dragon unfolds its wings, all shall know true beauty" - Dracus Marius, om drottning Faeria

Kommentarer
Postat av: Mlöl

Gud va kul!!! ^.^

2010-03-22 @ 21:13:38
URL: http://danslycka.blogg.se/
Postat av: maja

Vilken söt blogg! :)

Följa varandra via bloglovin?

2010-03-23 @ 00:52:29
URL: http://mayha.blogg.se/
Postat av: maja

Svar; Har lagt till dig nu :)

2010-03-23 @ 10:47:37
URL: http://mayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0