Månadsdag <3

Idag är det 11 månader sedan jag och Joakim blev ihop, och det har varit underbara 11 månader! <3 Ska åka till Göteborg i övermorgon också. Längtar! =D

Annars sitter jag i skolan just nu och skriver ett engelskt argumenterande tal. =) Går ganska bra. Får tid i skolan imrogon också, och får sitta lite med det hos Joakim. ^^ Ska se om jag kan få med mig lilldator + mobilt internet ner. =)



"Even the mightiest dragon needs sleep" - Dracus Marius, men användes emot honom av drottning Faeria

Kommentarer
Postat av: Sarah

"Even the mightiest dragon needs sleep"

Känn vinkenXD Gäller inte bara DrakkeMakke^^

Kram

2010-03-16 @ 21:24:44
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0