Morgon

Ja, idag ska jag hålla mitt engelskatal då då. Antar att det kommer att gå bra.

Jag "råkade" köpa ett TV-spel igår över nätet också, haha. "Persona 4" från spelbutiken.se. Verkar vara ett rätt kul och bra spel och det kostade bara 168kr med frakt (till PS2 dock, hade velat ha ett spel till PS3:an, men, men). Så nu har jag något att göra på påsklovet, förutom att spela alla mina dataspel, träffa kompisar, fira födelsedagar och skriva högskoleprov.

Igår påbörjade jag även en 3:dje omtittning av säsong 1 och 2 av "The Big Bang Theory". Älskar den serien!




"When man has showed his strength the wisdom of the dragons will conquer" - Dracus Marius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0