Effektiv dag

Idag har jag varit ledig då dagens två lektioner har fallit bort av olika anledningar, så varför inte passa på att vara effektiv?

Vid kvart i nio kunde jag inte ligga kvar i sängen längre, fast jag var relativt trött, så jag gick upp helt enkelt. Vid halv tio gick jag till Mörby och köpte nudlar och hämtade ut ett paket åt mamma. När jag kom hem skrev jag klart mina två presentationer (svenska och engelska) som jag ska hålla nästa vecka (som bara är två skoldagar).
   När jag var klar med de läxorna var klockan halv tolv, så jag gick och duschade och lagade sedan lunch (två nudelpaket). Jättegott!
   Jag var klar med lunchen och hade stält undan allt och torkat av lite på spisen och andra ytor och tillbaks på mitt rum vid halv ett, så då skrev jag lite på min fysikrapport och letade upp info om konflikten i Colombia. Och nu sitter jag här och är före mitt eget schema. Och jag har typ inte ens fuskat.
   Så nu ska jag räkna sommarfysik tills jag ska gå och hämta lillbrorsan vid halv fyra. Sen fortsätter jag helt enkelt med det efter att jag har lämnat honom till fotbollsträning vid halv fem. Vid halv sex sen ska jag laga middag. Sen ska jag väl jobba med sommarmatten istället.

Hinner jag se ett avsnitt av The House of Eliott idag iaf måntro? 

Kommentarer
Postat av: Mlölis

Visst är det underbart! xD

2010-05-09 @ 11:25:14
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0