Helg

Jag har pluggat hela helgen so far, speciellt igår på valborg. Fixade typ halva fysikrapporten, skrev på min engelskapresentation om Beowulf och funderade över min svenskapresentation om partikelfysik. Vi hade dock gäster (bara vuxna) och vi gick alla ner och kollade på brasan och fyverkerier. Somnade någon gång vid ett tror jag. Och jag kollade inte på ett enda avsnitt av Americas Next Top Model! Så igår var jag riktigt duktig, och det var ganska kul att komma så mycket frammåt i pluggandet. =)

Annars var jag på Kungliga Balletten i torsdags med mamma, pappa och mromor och såg Bollero, Les Noces och Våroffer. Den sista var riktigt bra! Den första var bara nått random skumt, men Les Noces var rätt bra den med.

Idag är det plugga som gäller igen. Har pluggat till måndagens fysikprov (det enklaste ever typ) och ska nu fixa inbjudningskort till min studentmottagning (som mamma och pappa fixar helt själva, förstår inte varför jag måste hjälpa till med nått...), och sen ska jag väl jobba på mina presentationer igen. Fast idag ska jag kolla lite Top Model ändå. ;) (kollar på säsong 10 just nu)

Kommentarer
Postat av: Mlölis

Sv: Jag skyller också på dem. :P



Sluta vara så duktigt effektiv, jag får ju dåligt samvete. xP

2010-05-02 @ 09:18:04
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0