MVG

Har visat upp min hemsida för läraren idag och hon sa att jag får MVG på min hemsida och MVG i kursen webbdesign! (hade ju inte förväntat mig något annat, men det är fortfarande roligt) Eftersom jag ahr uppfyllt kurskraven nu så behöver jag inte komma på lektionerna något mer. Jag är klar med kursen helt enkelt. =) det ska bli skönt att inte sluta så himla sent alltid längre, trots att det har varit en rolig kurs och jag inte har något emot håltimmar.

Jag har anmält mig till sommarmatte också, och klarat det första grundprovet på engelskan idag, utan att ha ens tittat på kurslitteraturen! (Sarah kollade på kurslitteraturen, så vi fuskade lite, men ändå) Ska bli väldigt kul och nyttigt att läsa matte under sommaren.
   Funderar även på att söka förberedande kurs i fysik (sommarkurs på distans över nätet), men eftersom det är långt efter anmälningsdatumet nu så är det ju inte säkert att man kommer med, men, men. Skulel vara så himla kul och nyttigt, och det är precis vad jag vill ha och längtar efter. Dock ska jag nog kanske inte ta mig an två fysikkurser under sommaren, även om jag skulel vilja. Något måtta får det ju vara. Men eftersom jag vill gå Teknisk Fysik på KTH så måste jag step up my game. Och om jag av någon totalt oförklarlig anledning skulel bli stressad under sommaren så behöver jag bara skita i kursen. Den är ändå gratis och övrig, så spela roll. Jag har allt att förlora på att inte söka. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0