Perfekt väder och översvämningar

Idag är jag glad och uppåt för idag är det helt underbart perfekt väder! det har precis spöregnat på förmiddagen, så allt utomhus är blött vilket gör att naturens alla färger blommar ut i full prakt. Det är även totalt molnigt med en vit himmel och ca. 12 grader celsius och blåser. Ljusen och färgerna utomhus är helt enkelt obeskrivligt underbara! det är sånt här väder som inspirerar, sådan här ren luft som gör att man vill gå ut och sådana här färger hos naturen som gör att man vill skriva. Helt underbart. <3

(Sol och värme är bara torrt och trist och fy)

Så därför följde jag idag med till IKEA, och det är precis lika roligt varje gång! Jag tog 7 IKEA-pennor och vi handlade koppar till min studentmottagning och lite annat. Jag köpte tre dricksglas åt Joakim också (efter väldigt roliga missförstånd på telefon, haha). Lunch på IKEA är jätteroligt och gott också (delvis därför jag följde med, hehe). Jag åt grillad kycklingfilé (huuuuuuuur god som helst) med rattatouille, pommes frites och beirnaisås (stavas det så?!).
   När vi skulle till kassan så lätt det plötsligt en massa och en mindre flodvåg av vatten kom makligt utforsande. Vet inte riktigt vad som hände, men vi fick alla komma igenom en annan ingång till kassorna. Lite roligt var det iaf. Översvämning på IKEA, haha.
   Vi lyckades även få tag på ett nytt parasoll på Jysk (typ).

Kommentarer
Postat av: Mlölis

Det stavas "bearnaisesås".



Kram!

//Fröken petimeter xP

2010-05-23 @ 16:03:15
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0