Precis, precis just nu

Precis, precis just nu i det här ögonblicket hatar jag två saker så jävla mycket: KTH och min mobil. Jag kommer inte hata KTH imorgon, det vet jag. Det är bara just precis nu. Min mobil är dock en annan historia. Jag är ganska säker på att jag kommer hata den så jag bara vill krossa den mot väggen ett tag till. Trots att jag inte har rätt att känna så. Men sen när bryr sig känslor ett skit om vad de får och inte får? Hahaha, aldrig. Men jag kommer heller inte att kunna släppa mobilen. Jag hatar den, och därför kommer jag fortsätta tortera mig själv med den tills allt det här är över.

Snälla sig att det kommer att gå över.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det kommer gå över. Det vet jag att det kommer. :)

Kram

2010-11-08 @ 21:56:18
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0