Bröllop

Idag har jag och Mlölis pratade om bröllop hela dagen (förutom när vi pluggade förstås). Kan bero på att jag har köpt ett spel som har med det att göra, haha. Vi har iaf kommit fram till en massa saker, som att vi (just nu förstås) vill gifta oss i kyrka, ha vit klänning (min ska vara med puffärmar och en stor rosett bak, haha) och att vi vill åka typ häst och vagn från kyrkan, och jag vill ha mitt bröllop i temat vitt, blått och silver. Åh så romantiskt. <3 Vi har även kommit på att som efterrätt ha jordgubbar doppade i choklad som sedan kyls med flytande kväve framför allas ögon. ;) Idén kommer från att vi idag på termoföreläsningen (vår sista! Helt sjukt!) fick glass gjord på mjölk, grädde, socker och flytande kväve! Han blandade till det framför ögonen på oss, och det var den bästa glass jag någonsin ätit! <3

Ja, sånt håller vi tjejer på med. Fortsätter sätta ihop en gästlista imorgon. ;P

Kommentarer
Postat av: Milla

Vi har mycket kvar som vi kan planera. ;3

2010-10-14 @ 20:12:38
URL: http://danslycka.blogg.se/
Postat av: John Doe

Nu börjar jag halvt bli lite orolig här... vi sa ju att vi skulle vänta med det pratet älskling! Inte förrän efter skolan! Minst! :O Men det är härligt att du har det kul min kärlek <3 <3 <3

2010-10-15 @ 00:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0