Jag orkar inte mer

Jag vill bara gråta över allt. KTH, allt jobb, aldrig kunna andas ut, folk som tjatar, ingen tid, ingen sömn, för mycket saker jag inte förstår, det jävla spelet som inte ens startar, aldrig kunna sova på morgonen, aldrig ta det lugnt, aldrig slappna av, alltid vara trött, aldrig fatta något, få underkänt på allt, alltid vara efter, förstöra telefonsamtal, fasta i telefon, inte hitta något, inte kunna göra nånting rätt, inte ha tid med något, inte vara disciplinerad, ha ca. 2 dagar för lite helg i veckan, förstöra samtal med J. Jag orkar inte, jag vill inte, det är för mycket, jorden snurrar för fort. Snälla stanna. Jag vill inte hålla andan i fem år. Jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Soffi

Charlie, varje gång det blir för mycket;

1. Ta ett djupt andetag!

2. Tänk på att det viktigaste ändå är att du mår bra o att världen inte går under om det inte går bra på alla tentor. Alla får ha svackor!

3. Skriv listor! Eller skriv överhuvudtaget; små berättelser, känslor, vad som än kan få dig att känna att huvudet inte sprängs av information.

4. KTH; du kom in på KTH! Du är otroligt duktig på det du gör (inte vem som helst kommer in på en KTH-utbildning), men ibland krävs det helt enkelt lite mer tid för att man ska förstå allt. Men det är bara att jobba så sitter det där till slut.



Plus att jag vet att du klarar allt det här, ta det bara lugnt, drick ett glas vatten o andas, så ordnar sig det mesta :)

2010-10-10 @ 23:49:42
URL: http://greenshoes.blogg.se/
Postat av: Milla

Tror jag också ska försöka följa de där råden, annars vet jag inte vad som händer (och vill verkligen inte veta!). Har dessutom ett femte råd: Sov!!! Även om det gör att man får mindre tid till annat så kommer inget att fungera om man inte gör det.

2010-10-11 @ 18:17:30
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0