Roligt man kan ha

Idag har Mlölis varit sååå rolig! Gud vad jag har skrattat!

1.) När vi satt och pluggade efter skolan så svarade Stoffe (Mlölis bf) på ett sms, och hennes reaktion var så rolig! Hennes hand verkligen ryckte till för att få tag på telefonen, men ett av berlockerna på hennes armband (ett ankare, dvs symbolen för hopp) fastnade i spiralryggen på mitt block, så hon kom inte så långt, haha! Och idag var det av någon anledning extra roligt när hon "fastnade på hoppet". :P

2.) Mlölis har alltid med sig en banan till skolan som mellanmål eftersom hon blir hungrig ganska exakt tre timmar efter lunchen, och det brukar inte vara sådär överdrivet roligt vanligtvis. Men idag när hon skulle skala den så lyckades hon istället öppna den som ett lock, så toppen bananen öppnade sig helt enkelt som om den suttit på gångjärn. Jag lovar, det var fantastiskt roligt!

Det kan vara så att jag skrattade så mycket åt allt det här för att jag inte sovit så mycket inatt. :P

Kommentarer
Postat av: Milla

Men det var ju hysteriskt kul! xD

2010-10-04 @ 21:27:58
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0