Sova över + plugga

Igår till idag sov jag över hos Mlölis så att vi skulle kunna plugga extra mycket. Vi kollade visserligen på typ tre avsnitt av "A Town Called Eureka" (så bra!), men vi pluggade ändå på och jag tycker att det har gått väldigt bra för oss! Ska klara termo-tentan!!!

Annars igår morse så fick jag plötsligt för mig att klippa luggen var roligt, så jag gjorde det. Har nu lite kortare lugg igen. Så kan det gå, haha.

Vi missade dock att redovisa vår matte-uppgift idag! Skulle ha varit i skolan klockan 9:10 för att redovisa muntligt, men det hade vi totalt glömt bort! Kom på det vid nio imorse när J undrade "Är du inte i skolan?". Crap. Men, men. Ingen kommer slå oss direkt. På KTH tar man sitt eget ansvar, och vi har ändå inte chans till A typ, så jaja. Vi bryr oss inte riktigt. Pluggade till termo-tentan istället. ;P

Imorgon och på torsdag ska vi plugga hos mig, och på torsdag kommer J!!! <3 <3 <3 Och på lördag ska Emi komma en stund, och på tisdag är det KS i diff.int. :P Härligt värre, eller vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejaheja! Termon kommer gå toppen^^



Sv: klicka på lilla blå texten precis nedanför t.h rutan man skriver inlägg i^^ typsnitt, radbyten etc. måste dock HTML-kodas.



Kram^^

2010-10-19 @ 20:59:14
URL: http://musicofwords.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0