Behov

Jag vet, jag har gått och lagt mig, och jag ska upp tidigt imorgon. Men jag behövde blogga. Jag ska sova sen, jag lovar.

J kommer hit vecka 42! Jag är helt stört glad, äntligen! Men jag har ju termo-tentan där på fredagen. Jag vill för allt i världen att J ska komma på onsdagen, men jag inser att det är en risk. Visst, jag och Mlölis ska plugga stenhårt fysik hela veckan innan, men vi behöver dagarna på den där veckan också. Jag behöver verkligen plugga inför tentan. Så det måste bli torsdag. Det är helt åt helvete förjävligt, men nu måste säkerhet angående plugg gå före antar jag. Och alla verkar ju bara skälla ut mig ändå om jag försöker med onsdag så.
---Han säger iofs att han typ kan komma en gång i november också. Vi får väl se vad päronen tycker om det. Jag ska iaf till honom över nyår och början av januari. Får väl vara hemma till mammas födelsedag, men det ska väl gå.

Det är en sån befrielse att vara hos honom och i hans lägenhet. Man behöver inte tänka på någon annna när man bestämmer sig för att göra saker lixom. Det är bara vi. Det är så himla skönt. Visst, eget ansvar, men jag är ju inte direkt en ansvarslös person. Jag tar ansvar automatiskt, inga problem. Förhoppningsvis ska jag inte behöva göra några omtentor, och då kommer jag inte behöva ha med mig några skolböcker. Bara vi och inga måsten och tjat som gnager på en och ger en massa dåligt samvete. Det är vad jag behöver.

Nu ska jag terra J:s mobil. Han svarar inte på sms, något jag till slut reagerar på med rädsla och tårar. Men jag ska få honom att svara.

Nu ska jag sova på riktigt. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0