Berg-och-dal-bana

Som märks på min blogg har helgen varit lite upp och ner känslomässigt. Men allt har rett sig och nu mår jag bra och är glad. Har varit på friskis och duschat katten också, haha. Imorrn börjar en ny data-kurs, Grundläggande Programmering och Datalogi. Det ska bli jättekul!

Ja, nu ska jag sova. Kanske köpa musiken från Camp Rock 2 först och lägga på iPod:en. Ja visst ja, jag tror mina hörlurar är lite paj. Om man vinklar iPod:en till höger eller upp mot sig så kommer det bara musik i höger öra. Stört irriterande. Fast de sa ju krack i Holland, så att de hållt tills nu är väl kanske ett halvt mirakel. Suck. Jaja, får se vad som händer. Gillar ju hörlurar. Får väl skriva det på listan över saker som ska köpas, eller på önskelistan till jul, haha.

Kommentarer
Postat av: Astrid!

Men gud vad bra du är på att skriva! Slås av det igen nu när jag läste igenom dina blogginlägg. Så himla djupa och fina saker du skriver ju. Inte för att det är något du strävar efter, eller kanske tar som en komplimang, men du skulle lätt kunna bli en storbloggare! Läser du dina kommentarer btw?

2010-09-27 @ 21:58:27
Postat av: Charlie

Tack så jättemycket Astrid!! <3

2010-09-27 @ 22:24:07
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0