Bytt dator

Nu har jag bytt dator och ligger i sängen med den nya lilla bärbara. Skulle egentligen lägga mig, men datorn låg på sängen och Mlölis påminde mig om MSN, så nu sitt/ligger jag här. När jag loggade in på MSN såg jag att Mlölis har varit ihop med Stoffe i 4 månader (kommentar på MSN). 4 månader! Shit! Har hon haft pojkvän så länge? Herre gud! Haha, ja, där fick jag en chock.

Min egen perfekta dröm ringde precis och förklarade för mig att jag ska älska honom för min skull, inte bara för att han förtjänar det. Jag uttryckte mig väl lite klumpigt i smset jag skrev det i, men för mig är att göra saker för andra det ultimata typ. En fin komplimang. Men jag förstår honom. Han förklarade också för mig att jag är väldigt mycket kär i honom, och hur kan jag säga emot min älskling? Men hans sätt att säga det ikväll fick mig att tänka lite, så kanske är jag kär trots allt. Men jag vågar nog ändå inte riktigt hoppa på de där rosa molnen, ifall de skulle gå sönder. Risken finns, och jag är ingen risk-människa direkt. Fast mitt "ja" till J var nog kanske en risk faktiskt, haha. Men den är jag oerhört glad att jag tog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0