Mon Minou

Nu är det snart Friskis igen. Det känns som att jag precis var där (i söndags), men det är för att vi egentligen går på Friskis på tisdagar, men det gick inte förra tisdagen, så då blev det i förr går istället. Och nu idag igen. Haha.

Idag gick jag igenom de wallpaper-appar jag laddade ner på HTC:n när jag laddade ner en massa kärleks-appar. Jag hade tre eller fyra stycken, och det fanns en hel massa fina bilder. Men en av dem fastnade och är nu min bakgrundsbild på mobilen. Jag blir bara så glad varje gång jag ser den bilden, och den påminner lagom mycket om kärlek och om J. Bilden finns säkert på nätet, men jag kommer aldrig att hitta den, så jag kan inte visa den på bloggen tyvärr. Men jag kan beskriva den.

---Det är ett snölandskap, inget speciellt, bara vitt typ men ändå väldigt bra tecknat. Typ en pulkabacke i bakgrunden och himmel och så. Mitt i bilden står en tjej och en kille i vinterkläder (jag använder orden tjej och kille för att markera att personerna på bilden är tonåringar). Man ser inget av deras ansikten, och de står i profil, men de håller varandras händer och killen kysser sin flicka på pannan. Den är väldigt vackert tecknad och påminner mig lagom mycket om min och J:s kärlek som är sådär trygg och lugn. Jag blir bara så glad varje gång jag ser den. <3

Just nu blir det väldigt mycket bloggande om kärlek, haha. Men så är ju jag och Mlölis rätt kärleks-fjantiga nu för tiden i skolan. Vi pratar ju typ bara om pojkvänner och skola i skolan, haha. Och hon som ändå är så extremt nykär är ju bara för söt. <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Är jag verkligen så nykär fortfarande? <3 'tänker efter lite' Jo, det kanse jag är... <3

2010-09-28 @ 19:05:53
URL: http://danslycka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar: OMG, ja! I love tbbt. Och jag kollar via internet, streamar, så jag får allt så fort d kommer ut. Jag har ett inlägg om hur man gör enkelt om du vill prova :).

Svar: haha, tack, d va ju du som gjorde något bra för mig ju!

2010-09-28 @ 22:16:49
URL: http://adts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0