Musik

Har kanske inte berättat, så jag gör det nu. Jag har köpt en massa musik! Först köpte jag faktiskt hela soundtracket till Camp Rock 2 över iTunes store (har typ köpt all musiken över iTunes store. Var billigare än Spotify den här gången) vilket jag är glad för. "Brand new day" är världens bästa morgonlåt! Och resten av musiken är bra också. Sen igår morse var jag bara tvungen att äntligen få tag på sångerna till Corpse Bride. Sååå bra!!! Och sen köpte jag även några låtar från Sweeney Todd: The Demonbarberar of Fleet Street. Tim Burton-musik ftw!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ooo, vad nice med massa musik^^ och håller med: Tim Burton-musik ftw!

Kramkram

2010-09-29 @ 11:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0