Mycket känslor still

Idag känns det som att jag och Mlölis har varit extra kärleks-fjantiga pga en massa kärleks-appar jag laddat ner till HTC:n, haha. Var rätt gulligt, förutom att vi fjantade lite tyst på linjär algebra lektionen. Fast hon är ju inte världens bästa föreläsare heller så... Matteboken med endast ett halv facit är bättre än vad hon är...

Den nya datakursen verkar skitrolig! Programmering lixom! Har aldrig någonsin gjort det, men det verkar roligt! Och datorer är allmänt roliga och häftiga. Och att kunna skriva program måste ju vara bra. Sen är programmering och datalogi bra för att komma in i ett problem-lösar-tänk, vilket är väldigt viktigt för tekniska fysiker. Vi är ju faktiskt problemlösare.

Har fått någon kallelse från tandläkaren också. Självklart på en tid jag inte kan, men när är tandläkartider någonsin bra? Måste ringa och fixa det typ imorgon eller så. Hej och hoppla.

Ikväll har jag gråtit, igen. Börjar inse nu att jag inte längre klarar av att vara så långt borta från J. Sen att jag gråter för typ allt och inget är jag ju medveten om, men jag klarar bara inte av det längre. I början tyckte jag det var skönt att vi inte bodde så himla nära varandra. Mitt ex bodde på typ andra sidan stan, så på den tiden åkte jag helt enkelt automatiskt till honom på lördagarna. Det var mest för hans skull, inte för min egen. Den relationen var allmänt rätt mycket för hans skull och inte för min egen. Men jag blev starkare av den. Det blev jag. Efter det tyckte jag iaf att det var skönt med en bf som bodde längre bort, som man inte "behövde" träffa hela tiden, utan man kunde faktiskt göra annat som att plugga och vara med kompisar och familjen. Och jag trivs med sms. För mig är det ingen ytlig eller "feg" form av kontakt. Men det går inte längre. Det går helt enkelt inte längre. Det är inte roligt längre.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jo, jag blev lite fundersam över de roliga flumskummiga smsenXP men vad charmigt att datakursen är kul^^

naww stackare :/ trösta kram

2010-09-28 @ 08:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0