Två prov + svart kastrull

Idag hade vi alltså två prov på fyra timmar på förmiddagen. Kan ju säga att det inte direkt lönade sig att inte ha pluggat kontinuerligt och ordentligt på KTH. Fysiken gick åt skogen (svarade typ på ett av fyra tal), och matten gick inte heller super bra, fast där svarade jag typ mera. Resten av tiden satt jag och ritade pokémon, fast jag är inte direkt jättebra på det, haha. Fast jag fick till en rätt snygg Oddish.

Hemma har jag kört fyra browser based games samtidigt (inte särskilt svårt, bara att vänta på att ens byggnader ska bli klara). Råkade börja om på Ikariam, och har nu för första gången bidragit till att träuppsamlingsplatsen gick upp en nivå (det var skitskummt). Har även spelat det nya MMORPG:t jag laddade ner som bf länkade mig till på FB (ja, jag har FB. Usch.). Det är rätt kul faktiskt. Heter Fantasia och är japanskt ursprungligen, så engelskan är inte alltid den bästa, men man förstår vad det står, och det är allmänt ganska kul. Man har på nivåer: en på land (springer runt som vanligt) och en på havet (styr ett skepp och skjuter ner monster). Är på lvl 10 på land och lvl 4 på havet än så länge.

Lagade lasagne till middag och lyckades färga bottnen av kastrullen svart när jag skulle koka såsen (bestod mest av mjölk och rörde inte frenetiskt hela tiden). Jag tyckte sedan att lasagnen smakade bränt, men ingen annan tycktes märka det. Annars blev den väl bra iaf.

Försökte blogga över nya mobilen igår, och som ni kanske märkte så tillät den mig inte att skriva text i inlägget utan bara en rubrik. Tjoho.

Nu ska jag gå in i html-läge och se till att inlägget faktiskt blir som jag har tänkt mig med radbrytningar och allt. Fixar den ju inte av sig själv när man bloggar över Google Chrome. Mupp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0