Ensam kväll

Jag har nu kollat på Tim Burtons "Corpse Bride". Precis lika bra som alla de andra av hans filmer som jag har sett!

Idag har jag bara suttit vid min skoldator och inte min stora, stationära. Jag tror det kan vara därför som allt känns konstigt just nu. Jag ska se till att byta bakgrundbild till någonting ljusare och trevligare nu, men jag vet inte hur mycket det kommer hjälpa allt som allt. Jag är fortfarande ensam. Alla har "lämnat mig". S svarade inte när jag bytte tillbaka till telia, fast det kan jag väl kanske förstå eftersom jag svarade en timme efter att hon hade skickat det. Jag vet inte vad hon gör, men jag antar att det är film eller sover eller nått sånt.
---När jag bytte tillbaka till comviq skrev bf att han skulle sova och han var trött. Kan ju inte direkt kräva att han skall stanna uppe och ge mig allmän uppmärksamhet, men jag får erkänna att det var jobbigt att säga god natt även om det var skönt att vi gjorde det över sms så att han inte märkte något. När han läser det här blir han väl orolig och kommer säga åt mig att jag skulle ha sagt något, men han behöver sova. Och jag måste lära mig att vara mindre själviskt krävande när jag är nere/mår konstigt på kvällarna. Jag klarar mig säkert. Jag har The Big Bang Theory att kolla på, och imorgon kommer jag att må bättre när jag har sovit och det är ljust utomhus och alla i huset är uppe och går och så.

Allt blir nog bra. Jag känner mig bara lite ensam just nu på kvällen.

Vi hörs imorgon mellan plugg och födelsedagsmiddag.

Och så till orden jag har börjat ogilla starkt: God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0