Bröllopstidningar

Här är mina små älsklingstidningar. Har ju hela fem stycken nu. <3


Inte världens bästa bild, jag vet, men mina tidningar iaf. <3


Ska senare gå igenom alla igen och koda med post-it lappar i olika färger. Gult för klänning, blått för hår och bukett, rosa för "bra grejer att tänka på" och grönt för... ja, om det finns något kvar. Hade någon bra idé förut, men den försvann såklart när jag skulle skriva ner den, haha.

Skulle kunna försöka recensera tidningarna lite snabbt någon gång en och en lite senare. Min favorit av dessa måste nog ändå vara Brides (inte UK edition med orange rubrik i bakgrunden) följt av Lifestyle Wedding (svensk tidning med turkosa borden och svartvitt omslag). <3

Kommentarer
Postat av: Amy

Ska ni gifta er???? :O

2011-08-15 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0