Choklad & sms

Jag vet. Jag ska inte äta sånt. Jag ska ju egentligen gå ner lite. Men såg de nya Marabou smakerna som ska komma ut snart! Strawberry & Cheesecake, Blueberry& Milk och Carribean (kokos och banan). Låter så gott! <3 Dock finns de inte ute ännu... Men ska smaka så fort de finns! Har speciellt höga förväntningar på Blueberry & Milk!

Upptäckte även idag när jag väntade på Mlölis och stirrade på en av automaterna på KTH att man kan handla där på sms. Perfekt! Inte för att jag ska köpa godis hela tiden, men nu kan jag göra av med pengarna på Comviq-mobilen som bara ligger och skräpar där. :P Allt med J är ju typ gratis, så den mobilen fylls bara på hela tiden, haha. Men nu kan jag köpa festis eller nått ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0