Datorn igen

Så. Ett riktigt blogginlägg från datorn igen. Skönt.

Igår var det ju påskafton, så mormor och morbror kom och åt lunch och vi letade påskägg utomhus och fick godis och åt god middag och vi spelade alla lillbrorsans nya spel Upp till Bevis där vi barn vann. Annars spelade jag Dragonica hela dagen, haha. Lixom mittemellan alltihopa.

Nu idag sitter jag och spelar igen, men jag antar att vi snart ska ut och hjälpa till i trädgården. Jag har två timmar att jobba eftersom jag inte gjorde det när de andra gjorde en timme när J var här. Man får stå sitt kast, haha. Annars är det sjukt varmt på mitt rum, och jag är ju superkäsnlig mot värme, så det funkar inte alls något bra kan jag ju säga. Bläh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0