Igår

Ja, nej, jag är inte så bra på att uppdatera varje dag, rots att jag förmodligen har tid. Men igår så redovisade jag min programmeringsuppgift och fick C (!) så mitt hela betyg är nu D istället för E typ i programmering. Sen slutade det med att jag och Mlölis satt och läste astrologi hela dagen. Så kul! <3

Sen när jag kom hem körde jag igång Spotify eftersom från och med imorgon så skiter sig gratis-versionen. Kollade också och drömde om kryssningar med J och kollade spa-treatments och "Upplevelser för två". <3 Kom i säng fin tid på grund av det + spelade Dragonica med S haha. Och idag har vi gäster då det är Valborg. :P Ska duscha och tvätta håret idag också. Hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0