Så kan det gå

Hemma från Mlölis nu. Kan ju säga att det blev lite bröllopsprat förutom plugg då jag tagit med mina två senaste tidningar, samt att vi pratade och berättade om de senaste dagarna. Det har ju hänt lite under den romantiska helgen, även om det bara är jag som har firat någonting med min älskling, haha. ;)

Tänkte försöka lägga upp lite bilder i bloggen också. Typ från idag och på mina tidningar och så. Ett problem är bara att varje gång jag ska lägga över bilder till datorn från HTC:n så måste den lägga över ALLt den kan hitta varenda gång. Det är typ 781 objekt nu. Herre gud... Tar en massa tid och är bara jobbigt och onödigt. Rensar ju ändå bara bort resten varenda gång. Fantastiskt...
---En väldigt trevlig sak är dock att blogg.se plötsligt är mer kompatibelt med Google Chrome! Nu behöver jag inte gå in i HTML-kodningen för att fixa blankrader! Första blankraden i inläggen är dock sådan att jag måste trycka enter typ tre gånger för att få en blankrad, men det funkar! Nu ska vi bara se om indrag också fungerar. Gör det det kommer jag definitivt att börja blogga mer igen. En av anledningarna till att det blev jobbigt och tråkigt att blogga var just att jag var tvungen att gå in i HTML-kodningen hela tiden samt att indrag inte kunde göras överhuvudtaget i Google Chrome.

Ska se om jag kan fixa lite med bloggen också, typ kategorier och sånt. Men hinner inte det nu, för nu är det Friskis som gäller om en halvtimme.

PS. Nej, indrag funkar fortfarande inte... Och inte blankrad heller varje gång... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0