Trevligt...

Hade skrivit ett fint långt inlägg om de senaste dagarna när J var här och vi firade vår 2-årsdag, men när jag tryckte på "Spara & publicera" så kom blogg.se :s startsida upp och inlägget har försvunnit... Så antingen dyker det plötsligt upp snart, eller så är det bara helt borta... Kul...

J var iaf här fredag till måndag och det var jättehärligt, jag spelar MMORPG-spelet Dragonica varje dag/kväll (Ninja lvl 44 just nu) och har köpt två nya bröllopstidningar idag Brides och You & Your Wedding så nu har jag fem stycken och har fått fyra nya avsnitt av The Big Bang Theory.

Om det här inlägget också försvinner pallar jag inte skriva igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0