Trött tisdag

Sovit typ sex timmar inatt, haha. lyckat. Så är lite trött. Ska till Mlölis och plugga idag, men nånting ska man väl kunna lära sig. Ska lämna lillbrorsan till fritids på vägen, och kom på nu att jag måste dra hem igen vid fyra och inte fem då jag och mamma ska på Friskis och Svettis vid 17:30. Smart tänkt. :P

Sitter här lite på morgonen som ses. Ska försöka bli bättre på att blogga igen. Det är ju typ kul egentligen. :D Får se om det kommer upp bilder på mina bröllopstidningar eller liknande. Önskar jag hade en scanner så jag kunde visa grejer jag ritar också. men nej, det går icke. Men Emi har två stycken istället. Livet är lagom orättvist. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0