Första jobbet!

De ringde vid halv elva imorse. Hade typ gett upp om dagen. Jag behövdes på en förskola resten av dagen! Blev så himla glad! FÖRSKOLA!!! Så jag skyndade iväg och gick fel först, men sen hade jag bara roligt hela dagen. Älskar barn. De är så intelligenta och har så mycket att säga, berätta, visa och göra.

När jag kom hem var det bara att laga mat, haha. Kyckling med mjukost inlindad i bacon med soltorkade tomater och smaksatt Crème Fraiche till potatis, squash, rödlök, champinjoner och paprika i ugn. Ska bli supergott att äta om en liten stund!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men grattis, vad roligt! Duktig du är :D



Och hjälp vad den där maten lät god!

2011-08-27 @ 00:23:45
URL: http://greenshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0