Hundvalp

Har varit hos S idag. Nya hundvalpen = väldigt söt och väldigt tugg-galen! Men när han är trött kan han sova som en bebis i famnen. Gull... ~ <3 Roligt att umgås med S oxå. Och har typ en ny Friskis-kompis! ;D Yay!

Annars kör jag på med "100 Themes Challenge" som jag påbörjade igår typ, haha. Ska börja på nummer 5 nu; "Seeking Solace". Väldigt roligt faktiskt, roligare än jag trodde! Jag skriver en dikt på varje tema om ni undrar. Kanske skulle berätta det också, hehe. Alla dikter publiceras i mitt galleri på min DeviantArt sida. Man måste klicka på "Gallery" högt upp på sidan och sdan på "100 Themes Challenge" på vänster sida för att komma till dem. Hoppas jag lyckas göra klart det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0