Jobb

Jag var först till intervjutiderna. Det var fortfarande tomt när jag gick. Mannen som intervjuvade mig var väldigt trevlig, och han frågade inte ens efter min pedagogiska idé! Imorgon ska jag på kurs 9-13, "sen är det bara att skriva kontrakt att börja jobba" sa han. Jag var uppenbalrigen en bra person/människa. Oj! Vilket bra intryck jag måste ha gjort! Det hade jag inte väntat mig! Är faktiskt ganska glad nu. :) Nu ska jag göra massa roigt och avslappnat grejs = spela! :D

Har fått en otroligt och gudomligt söt burk med polkagrisar av S (vi åkte in och ut ur stan samtidigt, skulel till samma station för olika ärenden). Jag försöker ju egentligen att inte äta godis, men men. Har varit duktig med jobb nu tycker jag. <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Gud va roligt att det gick så bra! ^.^ Grattis!!!

2011-08-18 @ 10:56:27
URL: http://danslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0