Lördag

Sov till klcokan tio ungefär. Låg sedan och spelade det nya fina spelet jag hittat till HTC, haha. Ett fantasy-äventyr, så man blir ju lite beroende. Tog mig så sakta upp till datorn då jag upptäckte att yngsta brorsan plötsligt hade kompis utanför min dörr. Mamma kom och bad mig passa lunchen och då fick jag ju klä på mig också innan jag gick ut och visade mig, haha.  Har även åkt med mamma och hjälpt henne handla och sen packa upp alla varorna och lägga allt där det skall vara. Nu väntar vi bara på att pappa ska komma hem från att springa för att sen äta grill-middag med mormor och morbror. Morbror vill även spela spel med oss, så vi får se vad som händer ikväll.

Annars jobbar jag vidare på den fina nya historien utan namn. Eller snarare, jag jobbar på med min karaktär. Jag gillar henne faktiskt, så det är roligt. Vill dock ha all info om de andra tre huvudkaraktärerna också! Och J vill skapa en karaktär på temat också. Kanske kan bli en bifigur någonstans, eller bara finnas med i noveller som ligger utanför huvudhistorien (som inte finns ännu mind you).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0