Orolig och paranoid

Jag kan inte säga när det började. Jag har haft det i några år iaf. Definitivt innan jag träffade J. Ibland (och det känns som att det brukar gå ganska lång tid emellan) så har jag fått ont/starkare obehag i ett bröst. Switchar mellan vänster eller höger. Nästan alltid på samma ställe. En punkt lixom. Ibland gör det ont om jag trycker till där när det händer, ibland inte. Jag har inte tänkt särskilt mycket på det. Inte sagt det till någon. Det brukar gå över efter någon minut. Men nu plötsligt de senaste kanske två veckorna har det kommit varje dag. Vissa dagar flera gånger per dag. Det har aldrig hänt förut vad jag vet. Och jag börjar bli mer och mer orolig och paranoid över det. Jag började bli lite orolig redan innan den här "perioden" började, men nu har det tagit fart. Jag har redan i mitt huvud hunnit ha cancer och igentäppta blodkärl flera gånger om. Speciellt när vänster gör ont blir jag orolig för hjärtat. Men nu i natt har det dessutom hållt på mycket längre än bara några minuter. Minst sen klockan ett har det i princip hållit på. Nästan två timmar. I vänster. Jag tycker personligen att växtvärk känns väldigt märkligt när jag är 20 år och har haft mens sen jag var typ 11. Allt lär väl ha växt färdigt vid det här laget. Tycker jag. Eller? Och inget kan man hitta på nätet. Om man inte är gravid. Vilket jag verkligen inte är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0