Presenter ~

Vi promenerade till slut idag tre pers runt lite i närområdet. Sedan kom Emi hit, men FYRA presenter från J! :O <3 Känner mig som en lite bortskämd prinsessa... ~ <3 Jag fick en fin, mjuk gosedjurshund, ett litet gosedjurslejon, ett sorts 3D-pussel (som jag har löst redan med lite fusk tack och lov. Tröttnar ju typ efter fem minuter om jag inte fattar...) och ett litet mobilsmycke i form av en pokémon (Chikorita) från såna där automater som man stoppar pengar i och får ut typ leksaker eller studsbollar eller något. Jag är jätteglad för alla sakerna. Har fått sånna pokémon flera gånger och hänger dem på kedjan till min lite större pokémonplushie (Igglybuff) som jag har hängandes på mobilväskan. Den väskan kommer vara full med pokémon hoppas jag. Tack så jättemycket för alla fina saker. ~ <3


Idag är det 864 dagar sedan jag och J blev vi, och 43 dagar sedan vi blev lovade. <3

Kommentarer
Postat av: lalleh

varför får du så många presenter? fyller du år eller nått? ^^

2011-08-28 @ 23:15:47
URL: http://pepparkorn.blogg.se/
Postat av: Lalleh

sv; haha låter ju undkerbart! :D

tack så mkt! ((((`:

2011-08-28 @ 23:41:21
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0