Tisdag lixom

Idag har jag rensat ogräs (fantastiskt spännande...), förberett lite inför intervjun imorgon och ätit middag ute på stan med en av mina sysslingar. Väldigt trevligt! Vi gick till Vapiano. Fina lokaler och så och bra mat, men smakar inget särskilt tyckte jag. Kanske tog fel rätt. Men, men. De har ett ganska roligt system. det ser ut som en finare snabbmatsreastaurang när man kommit in. Man beställer va dman vill ha (pizza eller pasta. Man får välja pasta-sort också) och sedan laddar man på kostnaden på ett kort man får i receptionen. På väg ut drar de kortet och ser hur mycket man ska betala. När vi skulel gå in frågade tjejen i receptionen/kassan om jag var över 18! Oj, tänkte jag, jag är ju tjugo! Hur tolkar man det? Som att man ser ung ut? Haha.

Får se hur det går imorgon nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0