Torsdag

Allt som allt har det känts som en bra dag idag. Har spelat och packat upp och städat och hjälpt till med tvätten. :) Har även träffat Emi idag och sett vackra trollsländor.

Har fått ett mail nu ikväll om att gå på jobbintervju för VRG Education 17/8! Och de verkar så extremt seriösa. Herre gud. Kommer ju aldrig få jobb där lixom. Men man får ju försöka iaf. Ska jag bli lärare är det ju en fantastisk erfarenhet, och man tjänar ju lite pengar, hehe. Frågan är ju om jag kommer in på studera engelska heltid en termin på Stockholms Universitet. Kan jag jobba på VRG Education då?! Herre gud... Hoppas svar om engelskautbildningen kommer snart. De verkar handlägga sena anmälningar just nu iaf, så förhoppningsvis får jag svar snart! Fast man kanske kan hoppa föreläsningar ibland? Nej usch, jag vet inte. Kommer ju inte att funka... Men jag får anstränga mig på riktigt inför intervjun nu iaf. Bara sex dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Amy

Jobbat där, säg till om du vill ha tips :)

2011-08-15 @ 16:04:34
Postat av: Charlie

Tack så mycket. :D Får se om jag får/vill ha det först. xD

2011-08-15 @ 16:44:18
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/
Postat av: Charlie

Och tja, vi vill gifta oss i framtiden, men inte just nu förstås. :) Men jag/vi planerar typ allt redan nu. :P

2011-08-15 @ 16:45:51
URL: http://charlie91mobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0